Garantie en klachten

Garantie

Soms komt het voor dat een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor u aanspraak wilt maken op garantie. Dit kan dan binnen 2 maanden na constatering van het gebrek. U meldt dit aan ons waarna wij zullen beoordelen of het gebrek binnen de garantie valt. Als dit het geval is dan zullen wij het product kosteloos repareren of vervangen.
Wij ontvangen graag een mail op info@ozotof.nl met daarin de kennisgeving van het beschadigde product voorzien van de volgende informatie:

* Ordernummer

* Reden van aanspraak op garantie

* Foto van het product of zending waar de beschadiging zichtbaar is.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ozotof.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."